Prekių pristatymas
5.1 Prekių pristatymas vykdomas visoje Lietuvos Respublikos teritorijoje į LPExpress paštomatus.
5.2 Prekė į Pirkėjo pasirinktą paštomatą pristatoma per 1-5 darbo dienas nuo Prekių ir pristatymo mokesčio apmokėjimo.
5.3 Pardavėjas turi teisę vienašališkai pratęsti Taisyklių 5.2. punkte numatytus Prekių pristatymo terminus, apie tai informuodamas Pirkėją ne vėliau nei prieš 1 (vieną) kalendorinę dieną iki nustatyto Prekių pristatymo termino pabaigos dienos. Pardavėjas nėra atsakingas už Užsakymo pristatymo vėlavimą dėl siuntinius pristatančių trečiųjų asmenų kaltės.
5.4 Visais atvejais Pardavėjas atleidžiamas nuo atsakomybės už vėlavimą pristatyti Prekes, jei Prekės Pirkėjui nepristatomos ar pristatomos pavėluotai dėl paties Pirkėjo kaltės arba dėl nuo Pirkėjo priklausančių aplinkybių.
5.5 Užsakius daugiau nei vieną prekę, jos gali būti pristatomos skirtingu metu. Už tai papildomas pristatymo mokestis nebus taikomas.
5.6 Pastebėjęs siuntos pažeidimus, Pirkėjas privalo nedelsiant, ne vėliau kaip per 3 dienas pranešti apie tai Pardavėjui. Per nurodytą terminą nepranešus apie pažeidimus, laikoma, kad siunta buvo pristatyta tinkamai.
5.7 Atsiėmęs Prekes, Pirkėjas privalo patikrinti siuntos būklę (ar siuntos pakuotė nėra suglamžyta, sušlapusi, suplėšyta ar kitokiu būdu išoriškai pažeista), Prekių asortimentą, kiekį ir kokybę. Pastebėjęs siuntos ir (ar) Prekės išorinės išvaizdos pažeidimus, Prekių asortimento ir (ar) kiekio neatitikimus, Pirkėjas privalo apie tai apie tai nedelsiant informuoti Pardavėją telefonu +370 69817739 arba elektroniniu paštu – info@salcioskoniai.lt. Prekių atsiėmimo metu užfiksuoti pažeidimai/neatitikimai šalinami Pirkėjo ir Pardavėjo suderinta tvarka ir terminais.
5.8 Pirkėjui per 14 (keturiolika) kalendorinių dienų nuo Prekių pristatymo momento nepareiškus Pardavėjui pretenzijų, laikoma, kad Prekių pakuotės, prekių kiekis ir kokybė atitinka Sutarties sąlygas.
5.9 Prekių atsitiktinio žuvimo rizika pereina Pirkėjui, kai jis arba jo nurodytas asmuo priima (atsiima) Prekes.
- Prekių grąžinimas
6.1. Pardavėjas privalo pakeisti prekes ar grąžinti už jas sumokėtus pinigus tik tuo atveju, jei Pirkėjas gavo nekokybiškas ar sugadintas prekes ir pateikė tai įrodančias nuotraukas.
6.2. Pirkėjas privalo grąžinti Pardavėjui nekokybiškas prekes, už kurias nori atgauti sumokėtus pinigus ar kad Pardavėjas jas pakeistų kokybiškomis.
- Pirkėjo ir pardavėjo atsakomybė.
7.1. Pirkėjas yra visiškai atsakingas už Pirkėjo pateikiamų asmens duomenų teisingumą. Jei Pirkėjas nepateikia tikslių asmens duomenų užsakymo formoje, Pardavėjas neatsako už dėl to atsiradusius padarinius ir įgyja teisę reikalauti iš Pirkėjo patirtų tiesioginių nuostolių atlyginimo.
7.2. Pirkėjas atsako už veiksmus, atliktus naudojantis šia el. parduotuve.
7.3. Pardavėjas atleidžiamas nuo bet kokios atsakomybės tais atvejais, kai nuostoliai kyla dėl to, jog Pirkėjas, neatsižvelgdamas į Pardavėjo rekomendacijas ir Pirkėjo įsipareigojimus, nesusipažino su šiomis Taisyklėmis, nors tokia galimybė jam buvo suteikta.
7.4. Jei Pardavėjo el. parduotuvėje yra nuorodos į kitų įmonių, įstaigų, organizacijų ar asmenų el. tinklalapius, Pardavėjas nėra atsakingas už ten esančią informaciją ar vykdomą veiklą, tų tinklapių neprižiūri, nekontroliuoja ir toms įmonėms bei asmenims neatstovauja.
7.5. Atsiradus žalai, kaltoji Šalis atlygina kitai Šaliai tiesioginius nuostolius.